Nowe iso na ftp

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 18 Gru 2001, 01:09:35 CET

--->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> Całe KDE wyrzucić na drugą płytkę i Gnome'a itd.
> ale X zostawić na pierwszej.
>
> Zainstaluj sobie najpierw X-y i dopiero zacznij gadać.

Na serwerze? Po co.

> Widziałem "kropkę".  Jakieś Windows, jakiś Winamp i ani słowa o Linuksie,
> pełna konspiracja.

Właśnie, zapomniałem powiedzieć, że mam już divx-y z tego "wydarzenia",
jakby ktoś był zaiteresowany, proszę na priva. Co do Linuxa, to zaręczam,
że żaden widz "kropki" w tv4 nie używa tego OSa, oni nawet nie wiedzą
co to jest X-window.

> Zastanawiałem się trochę na temat robienia iso9660 rw.
> Właściwie to wystarczy zapis/odzapis na zasadzie stosu. FILO (LIFO)
> I pliki dorzuca się:
> while niepelno
> 	dodaj_plik;

mógłbyś jaśniej, bo zupełnie nie czaję o co chodzi z tym stosem.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org