Prośba o przebudowanie evolution

Wto, 18 Gru 2001, 23:46:49 CET

On Tue, 18 Dec 2001, Michal Zawalich wrote:

> [poniedziałek, 17 grudzień 2001], Michal Zawalich napisał(a):
> [...]
>
> Mały update:
> 1. jw
> 2. odinstalować mozillę (0.9.6-2) i przebudować nss
> 3. zbudować mozilę
> 4. jw
>
> Chodzi o to, aby stara mozilla (0.9.6-2) nie wymuszała zależności na
> nss. Jest to poeracja jednorazowa i wersja 0.9.3-3 jest pozbawiona
> w całości builtin nspr i częściowo nss (nie mam chwilowo pomysłu
> na pełniejszą lobotomię). Dzięki temu (teoretycznie) evolution będzie
> [...]

To powinno raczej wyglądać nieco inaczej:

1. Przebudować nspr (zrobione) i zainstalować (możan zrobić w każdej
   chwili),
2. Przebudować mozille i zainstalwoać,
3. Przebudować i zainstallować nss,
4. Przebudować evolution

Wyda to ? Chodzi o to ze powinno dą się zbudować bez instalowanai i
odinstalowywania. Jezlei nie to błąd (i tak) tkwić bezie w źródłach
jednego z pakietów.
Jeżeli to wyda (nie bęzie tu jakieś błędów) to także nie pownny być
tu potrzebne żadne BuildConflicts .. (?).

Przy okazji prośba o przyjrzenie się alsa-driver.spec po ostanich
zmianach. W tej ponieważ nie wrzucamy rel pakietu do EXTRAVERSION (tylko
ewentualnie "smp") to tak spreparowany pakiet nie powionien wymagać
pzrebudowania w ramach zmieniających sie rel pakietu z samym kernelem.
Kwestia żeby pakiety z modułąmi wymuszały obecność konkretnej wersji
kernela to osobna sparwa (dokładnie jeszcze tego nie sprawdzałem czy teraz
jest to poprawnie robione).