Prośba o przebudowanie evolution

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 19 Gru 2001, 00:28:41 CET

[wtorek, 18 grudzień 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):
[...]
> To powinno raczej wyglądać nieco inaczej:
>
> 1. Przebudować nspr (zrobione) i zainstalować (możan zrobić w każdej
>    chwili),
> 2. Przebudować mozille i zainstalwoać,
> 3. Przebudować i zainstallować nss,
> 4. Przebudować evolution
>
> Wyda to ? Chodzi o to ze powinno dą się zbudować bez instalowanai i
> odinstalowywania. Jezlei nie to błąd (i tak) tkwić bezie w źródłach
> jednego z pakietów.
> Jeżeli to wyda (nie bęzie tu jakieś błędów) to także nie pownny być
> tu potrzebne żadne BuildConflicts .. (?).

Widze że zostałem niezrozumiany :). Postaram się wyjaśnić to najjaśniej jak
potrafię:
Mozilla 0.9.6-2 zawiera biblioteki nspr.
Jak skompilujesz nss w obecności mozilli to będzie pakiet od niej zależał
(dokładnie od mozilli i nspr).

Obecnie w CVS leży już poprawiony spec do mozilli bez nspr i kawałka nss,
więc mozilla będzie potrzebowała obydwu tych bibliotek aby działać.
Więc głównym celem tego mojego "przepisu" jest przebudowanie pakietu nss
aby _nie_był_ on zależny od mozilli gdyż mozilla będzie jego wymagać :).
Chodzi oto aby zależności wyglądały tak:

nspr --> nss-+-> mozilla

	     `-> evolution

Późniejsze upgrejdy i przebudowania nss nie będą wymagały żadnych akrobcji,
gdzyź nspr'a nie będzie już w mozilli.

Mam nadzieję, że zbytnio nie nagmatwałem :).
--
< < < < < < < < < *Michal Zawalich  <michuz w pld.org.pl>* > > > > > > > > > >