isdn4k-utils]]

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Śro, 19 Gru 2001, 03:19:02 CET

On Sat, Dec 15, 2001 at 10:47:37PM +0100, Jacek Sobczak wrote:

> Ten pakiet to staroć na niewiele przydatna w dzisiejszych czasach.
> Wydaje mi się, że lepiej skierować wysiłki na snapshoty z CVS dostępne
> na ftp://ftp.suse.com/pub/isdn4linux/ lub na samego CVS'a
> cvs.isdn4linux.de. Ja używam tego pakietu właściwie tylko do obsługi
> AVM CAPI dla karty Fritz PCI 2.0 z ich close source :-( driverem.
> Przykładowo w takim rozwiązaniu tylko najnowsze wersje oprogramowania
> będą działać z PLD, bo zawierają wtyczkę do pppd w wersji 2.4.1. Nie
> mogę wypowiadać się co do całości pakietu i jego pracy z innymi
> [...]

Jaką masz wersje jajka? Ja mam 2.2.20 igdy robie capiinit start to dostaje:

/lib/modules/2.2.20-2/misc/fcpci.o: kernel-module version mismatch
        /lib/modules/2.2.20-2/misc/fcpci.o was compiled for kernel version
2.2.18
        while this kernel is version 2.2.20.
/lib/modules/2.2.20-2/misc/fcpci.o: insmod
/lib/modules/2.2.20-2/misc/fcpci.o failed
/lib/modules/2.2.20-2/misc/fcpci.o: insmod fcpci failed
ERROR: failed to load driver fcpci

Nieznalazłem fcpci dla mojego jajka.

--
pozdrawiam