gcc i libstdc++

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Śro, 19 Gru 2001, 15:00:26 CET

19 Dec 2001 14:04:05 +0100, Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl> pisze:

> myk polega na tym, ze libstdc++ rozwijany jest osobno

Więc dlaczego jest w jednym tar.gz z gcc?

> i aktulanie wersja ktora potrzebuje to 2.92 (3.0 dla gcc3 jest
> niestabilna).

Od paru miesięcy używam gcc3, przekompilowałem nim kilkaset pakietów
i poza drobnymi problemami z ghc (który wykorzystuje gcc w dość
brutalny sposób) nie spotkałem się jeszcze z błędem w gcc ani
libstdc++.

Błędy są tylko w programach pisanych w niby-C albo niby-C++, które
przypadkiem były przyjmowane przez starsze wersje gcc.

Na razie z niedostosowanych pakietów, przy których dałem sobie
spokój, są tylko mico i ddd. No i glibc z powodu swojej specyfiki
wymaga specjalnego dostosowania i jeszcze nie ma wersji działającej
po skompilowaniu przez gcc3.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/