adasi: SPECS lstat.spec

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 19 Gru 2001, 11:28:29 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk" <grzegorz w webmedia.pl>
> Może rozwinąć w polecenia i zamiast np ${INSTAL} dać /usr/bin/install,
> tylko nie zapomnij potem dodać jeszcze Prereq: fileutils np.
To juz mam, jeszcze nie wysłałem do CVS
> Hmm dziwne, bez tego mi się buduje z 2.2.19-26 (podobno niektórym nie
> chodzi poprawnie ale mi już ponad miesiąc działa stabilnie) i z 2.2.20-1
> także, no ale co do interfejsów buildera to rzeczywiście.
Z logów buildera
Creating graph files...
/usr/bin/perl ./mkgraph ./config
/tmp/lstat-BUILDER-root-builder-i586/var/lib/lstat/objects/
/tmp/lstat-BUILDER-root-builder-i586/var/lib/lstat/pages/
Cant open file /proc/net/dev: Permission denied
make: *** [mkgraph] Error 13
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.93484 (%install)
> ok
Ciągle się ucze :)
WK