adasi: SPECS lstat.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 19 Gru 2001, 07:51:09 CET

On Wed, 19 Dec 2001 07:22:54 +0100, you wrote:
>Ciągle nad tym pracuje i nie wiem jak to zaadaptować

Może rozwinąć w polecenia i zamiast np ${INSTAL} dać /usr/bin/install,
tylko nie zapomnij potem dodać jeszcze Prereq: fileutils np.

>Bez tego pakiet się albo nie buduje (jako luser na maszynie z OW), a jeżeli
>już się buduje to machine-specific, tzn. interface'y są brane z buildera.

Hmm dziwne, bez tego mi się buduje z 2.2.19-26 (podobno niektórym nie
chodzi poprawnie ale mi już ponad miesiąc działa stabilnie) i z 2.2.20-1
także, no ale co do interfejsów buildera to rzeczywiście.

>Wywołanie mkgraph powinno być w %post, dziś wieczorem wyślę poprawioną
>wersję obydwu plików. Proszę o cierpliwość.

ok

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć