adasi: SPECS php.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Gru 2001, 15:47:59 CET

On 19 Dec 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> EJ. A może na branchu DEVEL to, a nie na HEAD co?

Uprzedziłeś mnie :)

> Jeśli to jest traktowane jako bug/security fix to albo robisz
> update za jednym zamachem na HEAD albo stopniowo ALE na branchu. Tak
> to teraz jest nieużyteczny php.spec. HEAD ma się trochę ustabilizować.

Gadałem z php'owcami zaraz po wyjściu 4.1 - zmian jest baaardzo dużo.
Jest trochę security-improvments, ale zmienia się sposób traktowania
zmiennych.
niby jest zgodność w dół, ale na poziomie konfiguracji.

Sumując - cat /dev/branch

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...