adasi: SPECS php.spec

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 19 Gru 2001, 16:14:03 CET

----- Original Message -----
From: "Blues" <blues w ds6.pg.gda.pl>
> Gadałem z php'owcami zaraz po wyjściu 4.1 - zmian jest baaardzo dużo.
> Jest trochę security-improvments, ale zmienia się sposób traktowania
> zmiennych.
> niby jest zgodność w dół, ale na poziomie konfiguracji.
Zmiana sposobu traktowania zmiennych jest bardzo znacząca: 4.0.6 umożliwiał
powstawanie gigantycznych wprost dzir w kodzie, 4.1.0 eliminuje to poprzes
wysłanie wszystkich zmiennych post, get, apache i env do tablic. Jednak
'stary' sposob odnoszenia sie do zmiennych jest ciągle dostępny o ile ktoś w
konfiguracji nie zablokuje takiej możliwości. Dlatego IMHO 4.1.0 powinno iść
na HEAD. 4.0.6-13 jest stabilny i uważam że powinien to być ostatni release
4.0.6. Dlatego proszę o jak najszybsze przebudowanie 4.1.0, zaryzykuje
uruchomienie u siebie (nie zbuduje u siebie bo to potrwa do niedzieli :)
WK