adasi: SPECS php.spec

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 21:46:55 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Mam prosbe, doprowadz speca dla 4.1.0 (w branchu oczywiscie :) )
do stanu by pakiet mogl znalezc sie w /test.
Jak tam sie znajdzie i zostanie przetestowany, zawsze mozna brancha
zintegrowac z glowna linia rozwoju...
Ten CVS to naprawde silne narzedzie :)))))

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-