qmail a qmail-client

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 20 Gru 2001, 21:43:41 CET

> Powiedzmy, że instalka PLD zajmie 5GB przy 40GB dysku jaki się kupuje
> w sklepie.

40GB SCSI razy dwa (mirror) hmmm,, to troche koszci
-mam sporo instalacji na 486 z dyskami 300-1000MB

a aktualizacja via apt/poldek takiego tworu to wprost koszmar

> Czy wolałbyś żeby Twoje dzieci uczyły się w szkole klikania w Windowsach
> czy konfigurowania PLD?

w PLD cenie sobie:
-modularyzacje - malo miejsca zajmuje
-w miare swiezy soft (czasem za swierzy:( ) - linux sie rozwija szybko i ciesze
sie ze mam fruity z tego rozwoju na bierzaco-szybkie latanie dziur z
uktualizacja przez siec-optymalizacje na architektury - szybkosc
-brak zbednych ozdobnikow - kazdy dodatek to szansa na nowe bledy ->linuxconf
-poza tym jest w miare stabilne (jak na swoj burzliwy rozwoj) i perspektywiczne
np: ipv6

> Czy wolałbyś żeby Chipy, Entery i inne takie pisały artykuły jak odchudzić
> PLD, czy jak przyspieszyć Windows?

wolalbym, zeby pierwsze 3 punkty pozostaly :))