adasi: SPECS php.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 19 Gru 2001, 18:25:43 CET

On Wed, 19 Dec 2001 16:14:03 +0100, you wrote:
>na HEAD. 4.0.6-13 jest stabilny i uważam że powinien to być ostatni release
>4.0.6.

Gdzie co jak? Stabilne? od kiedy? testuje każda wersję, która wychodzi i
sypie się jak cholera zawsze na jednym - na gettext'cie. Nie chce mi się
nawet do tego zaglądać bo zawsze kompiluje php sobie ze źródeł (z
gettextem włącznie żeby było ciekawiej) i ten to mi zawsze jest stabilny!

>Dlatego proszę o jak najszybsze przebudowanie 4.1.0, zaryzykuje
>uruchomienie u siebie (nie zbuduje u siebie bo to potrwa do niedzieli :)

Mi chodzi pięknie tylko że ze źródeł a nie z naszego rpm'a.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć