adasi: SPECS php.spec

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 19 Gru 2001, 23:04:56 CET

On Wed, 19 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:

> [...]
Taaaa... i moze jeszcze gcc3, qt3, kernel2.5 itd. :>

> nowe możliwości i im wcześniej na 4.1.0 przejdziemy tym wcześniej te
> bezpieczne możliwości (global vars issue) będą wykorzystywane

Tylko ze jak tak dalej bedziemy robic nigdy nie wyjdzie to PLD-1.0
Bylo juz tu wielokrotnie trabione, ze na HEAD moga teraz trafiac _wylacznie_
bugfixy i poprawki typu security. Nie nowe, zmieniajace wiele, wersje
programow. Na takie nowe wersje miejsce jets w branchu. Polceam jeszcze
raz przeczytac tego dluuuuugiego maila napisanego przez kloczka jakis
tydzien, dwa temu.

Tak jak w branchu siedzi kernel 2.4, nowe libpng, nowy rsync i juz kilka
rzeczy tak i powinno sie tam znalazc nowe PHP.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-