adasi: SPECS php.spec

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 19 Gru 2001, 23:25:42 CET

Original Message
From: "Marcin Bohosiewicz" <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>
> Tylko ze jak tak dalej bedziemy robic nigdy nie wyjdzie to PLD-1.0
> Bylo juz tu wielokrotnie trabione, ze na HEAD moga teraz trafiac
_wylacznie_
> bugfixy i poprawki typu security. Nie nowe, zmieniajace wiele, wersje
> programow. Na takie nowe wersje miejsce jets w branchu. Polceam jeszcze
> raz przeczytac tego dluuuuugiego maila napisanego przez kloczka jakis
> tydzien, dwa temu.
Nie będę się dalej kłócił bo uważam że to nie ma sensu... ale mimo wszystko
polecam lekturę http://www.php.net/ChangeLog-4.php
I teraz powiedz że to nie jest jeden wielki bugfix/security. Nie zostały
wprowadzone żadne istotne zmiany, poza kilkoma
naprawdę mało znaczącymi. Natomiast przykłady (drobna część wszystkich):
a.. Fixed bugs in the mcrypt extension that caused crashes. (Derick)
a.. Fixed a major memory corruption bug in the thread safe version. (Zeev)
a.. Fixed a crash when using the CURLOPT_WRITEHEADER option. (Sterling)
a.. Fixed crash in iptcparse() if the supplied data was bogus. (Thies)
a.. Fixed a crash in dbase_replace_record. (Patch by
robin.marlow w dps-int.com)
a.. Fixed a crash in msql_result(). (Zeev)
Z tego co zauważyłem żaden z tych błędów nie jest poprawiony w naszym 4.0.6.
Wstawianie 1000 patchy które z 4.0.6 zrobia 4.1.0 z
obcietymi jajami chyba nie ma sensu... Dlatego prosze o zastanowienie sie...
Moze wystarczy sie porzadnie przylozyc i sprawic zeby
4.1.0 dzialalo jaknajbardziej poprawnie? Ja jestem ciągle 'pre-beginner',
pozatym w piątek mam egzamin z historii ( :( ) do którego
muszę się przygotować więc raczej tego mi się nie uda zrobić.
WK