qmail a qmail-client

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 20 Gru 2001, 01:47:35 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 01:38:12PM +0100, bartowl w surfuje.w.pl wrote:

> hehe - tak sie przygladam temu watkowi i smiem sadzic, ze raczej
> teoretyzuje ;>

W ramach zajęć teoria w praktyce zrobiłem tak qmaila.

Nie wiem co Was przekonana do wprowadzanych zmian, ale i tak zrobię
dynamiczną zmianę nazw.

Założenie jest takie, że PLD będzie dystrybucją dla mas.
Żeby łyknęło taką dystrybucję miliony użytkowników powinna się ona
łatwo instalować lub już być zainstalowana na zakupionym komputerze.
Jeśli się będzie łatwo instalować to sprzedawacze kompów będą instalować
PLD, bo dlaczego mieliby tego nie robić.

Drugim warunkiem jest dużo gier i innych zabawek.
Gry można dorzucać do dystrybucji już teraz a jak 'wine' będzie działało
w miarę poprawnie to i ten warunek będzie spokojnie spełniony.

WF