qmail a qmail-client

Piotr Meyer aniou w smutek.pl
Czw, 20 Gru 2001, 07:42:57 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 01:47:35AM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Założenie jest takie, że PLD będzie dystrybucją dla mas.

Przepraszam, dawno mnie tu nie było... Czy ja o czymś nie wiem?

> Drugim warunkiem jest dużo gier i innych zabawek.

A ja wolałbym sprawne demony, elastyczne pliki konfiguracyjne
i stabilny kernel z dużymi możliwościami. To, że PLD znalazło
się na większości administrowanych przezemnie serwerów linuksowych
nie wzięło się z jego popularności wśród mas.
Wolę bardziej skomplikowaną, ale elastyczną dystrybucję...

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer