adasi: SPECS php.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Gru 2001, 08:55:43 CET

On Wed, 19 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:
> Nie będę się dalej kłócił bo uważam że to nie ma sensu... ale mimo wszystko
> polecam lekturę http://www.php.net/ChangeLog-4.php
> I teraz powiedz że to nie jest jeden wielki bugfix/security. Nie zostały
> wprowadzone żadne istotne zmiany, poza kilkoma
> naprawdę mało znaczącymi. Natomiast przykłady (drobna część wszystkich):
> a.. Fixed bugs in the mcrypt extension that caused crashes. (Derick)
> a.. Fixed a major memory corruption bug in the thread safe version. (Zeev)
> a.. Fixed a crash when using the CURLOPT_WRITEHEADER option. (Sterling)
> [...]

Nie unoś się.

nikt ci nie powiedział, że php-4.1 nie będzie używany, nie trafi na head.
Po prostu powinien, przynajmniej początkowo być rozwijany w branchu. Wierz
mi, że będę jednym z pierwszych, który go przetestuje (już gadałem z moimi
"pehapowcami" i są bardzo chętni).

Odnośnie security - ta wersja poprawia _możliwość_ zrobienia dziur w źle
napisanym kodzie. Powoduje to jednak, że aby z tego skorzystać musisz
spowodować, że duża cześć dotychczas działającego kodu przestaje działać.
A bugfixy? no cóż... są.

tutaj wychodzi problem tego, że część zmian jest

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...