Problem z rpm -U

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 20 Gru 2001, 12:03:51 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 10:28:26AM +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Cóż... stawiam znajomemu serwer. Nie będę tego stawiał na jakimś 2.4.* -
> które nadal potrafią robić niemiłe niespodzianki.
>
> Czy ktoś znalazł jakiś sensowny workaround? Inny niż kopiowanie w mc i
> rpm -Uvh --justdb?

Mała podpowiedź dlaczego z rpm -U nie działa a z mc tak:
rpm robi bardzo chęsto (właściwie zawsze) chroot('/') lub chroot('.') (teraz
nie pamiętam) co powoduje że może łapać się na jakieś obostrzenia z patchy
sec do jądra.

Na rpm-list widziałem łatkę, która tak poprawia rpma aby nie robił chroot()
o ile nie został podany parametr --root.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/