Problem z rpm -U

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Gru 2001, 15:30:11 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> To juz wyjasnie sprawe - 2.2.20 ma wlaczona opcje secure chroot,
> ktora takie rzeczy robi. To sa 2 wyjscia:
> 1. wylaczamy to w konfiguracji kernela
> lub
> 2. poprawiamy rpm'a i jeszcze kilka pewnie rzeczy robiacych
> chroot() na /

Wylaczyc restricted chroot - z tym wlaczonym glupiego grzebania w chroocie
nie bedzie mozna zrobic (instalacja, etc).

> Tylko nie wiem czy poza rpm'em jeszcze z jakims programem nie bedzie
> klopotow.

Beda.

> Kontrol kłeszczyn do 2.4-teamu: czy w 2.4 coś takiego macie jak secure
> chroot i jesli tak to czy to nie gryzie sie z rpm?

Moze nie team, ale... jest cos takiego. I gryzie sie z kilkoma programami
(juz nie pamietam co - mialem problemy).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...