List od Crona

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 20 Gru 2001, 16:25:17 CET

On Thu, 20 Dec 2001 13:32:41 +0100 (CET), you wrote:
>Witam!
>Taki list od crona dostałem w 9 linii jest:

to też już dostałem, przypominam osobom zajmującym się hc-cron'em (lub
gzip prawdopodobnie) że nadal istnieje problem zcat co powoduje długaśne
emaile zawierające tylko powtarzający się komunikat:

zcat: stdout: Broken pipe

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć