STBR ...

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 14:40:37 CET

On day Thu, Dec 20, 2001 at 07:51:44AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote what follows:

> proponuje tym samym nowy skrot: STBRKJM! (send to builder request k****
> jego mac!).

A jak tak tylko przypomnę o wrzuceniu (do katalogu głównego, nie jakiś
tam test) już dawno zrobionego ledit-a. Jest to bardzo przydatne
narzędzie, nie wyobrażam sobie pracy z smlnj, mosml lub gcl bez niego.

Poza tym nhm 1.0.4 (w test leży (!) cały czas 0.27, 1.0.4 jest juz od
dawna). Wymaga go zresztą exmh leżący w głównym katalogu ftpowym i
maszmy niespełniona zależność.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>