qmail a qmail-client

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 21:31:36 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Zrozum, ze nikt Ci nie zabrania wrzucania nowych rzeczy do CVS.
Obowiazuje jedynie zasada, ze rzeczy nowe, nie bedace _niezbednymi_
poprawkami, rozwija sie w branchu. I to Cie prosimy.
Jezeli soft z brancha okaze sie OK, zawsze mozna zintegrowac go
z glowna linia rozwoju. Zreszta, co kiedys kloczek pisal, po wyjsciu
1.0, dalsze poprawki do 1.0 (bo pewnie beda, szczegolnie klasy security)
wykonywane beda w branchu, natomiast to, co do tego momentu zostalo
zrobione w branchach (np. kernel 2.4 czy gcc3 zeby bylo porownanie)
trafi na HEAD i stanie sie glowna linia rozwoju.

Poprostu, zalezy nam na wyjsciu PLD-1.0, a w ten sposob, ze ciagle
beda nowe rzeczy, nigdy do tego nie dojdziemy.

Mam nadzieje ze jasno wyjasnilem wszystkie niejasnosci.
Jesli nie - odsylam do dlugasnego maila od kloczka, a jesli
to nic nie da - czekam na dalszy ciag dyskusji.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-