qmail a qmail-client

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pią, 21 Gru 2001, 23:04:16 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 09:57:52PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> A jak często to robisz?
Głównie chodzi o to, żeby łatwo utrzymać porządek na FTP
(brak skopanych zależności).

> Jak rozumiem przygotujesz patch na rpm, żeby rpm -V działało poprawnie w
> takim środowisku?

W pierszej wersji gdy instalujesz kilka różnych demonów z rpm -V nie ma
żadnych problemów.  Nowo tworzone linki nie należą do żadnego pakietu.
Drugi wariant nie miał większego sensu, jeśli zainstalujesz tylko jednego
demona to i tak będziesz miał ustawione do niego linki.  Zamienianie
nie jest potrzebne.  I w tym przypadku rpm -V zadziała bezbłędnie.

> Chcesz się założyć? Bo ja bardzo chętnie.
Czyżbyś uważał, że nie będzie?