STBR ...

Sob, 22 Gru 2001, 02:10:03 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Filip Kalinski wrote:
[..]
> Poza tym nhm 1.0.4 (w test leży (!) cały czas 0.27, 1.0.4 jest juz od
> dawna). Wymaga go zresztą exmh leżący w głównym katalogu ftpowym i
> maszmy niespełniona zależność.

Pzrez cały czas mam wątpliwości. Wynikja one ze sposobu linkowanai modułu
w g-wrapped/. Poprawiłem to ale skubaniec przy instalacji relinkuje tewn
moduł co powoduje wykrzacznie instalacji (poprostu moduł nie jest
instalowany). Druga sparwa która też jest poparwiana pzrez patch jaki mam
i który zaraz wrzucę do repo (bez nanosznia go na speca) wynika z
usuniecia nieptzrebnych -rpath i umieszcznia wszystkich modułów w %libdir
a nie %datadir.