qmail a qmail-client

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 22 Gru 2001, 04:10:04 CET

On Fri, 21 Dec 2001, Witold Filipczyk wrote:
> Może sendmail.  W qmailu nie ma main.cf

Byc moze - ktos (qrczak?) podawal, ze istnieja takie o identycznych
nazwach. Nie przygladalem sie temu i nie chce mi sie przed wyjazdem na
swieta :)
Zajrzyj do archiwum - bylo o tym :)

> O ile to, że wszystkie demony pocztowe mają logi w /var/log/maillog jest
> fajne, to trzymanie wszystkich konfiguracji w /etc/mail to już przegięcie.
> Lepsze by było /etc/postfix /etc/sendmail itd.
> Co prawdopodnie załawiało by tę sprawę.

O ile prostsze jest w _uzytkowaniu_ , ze w /etc/mail mam konfiguracje...
To jest bardzo fajne i uzyteczne - wyrzucenie do /etc spowoduje wiekszy
tlok tam i... zadnego zysku.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...