qmail a qmail-client

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 22 Gru 2001, 10:39:29 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Blues wrote:

> Byc moze - ktos (qrczak?) podawal, ze istnieja takie o identycznych
> nazwach. Nie przygladalem sie temu i nie chce mi sie przed wyjazdem na
> swieta :)
> Zajrzyj do archiwum - bylo o tym :)

Ja mam pytanie: po co wogole ruszac cos w qmailu?
Akurat ten MTA dziala jak nalezy, nie ma z nim klopotow,
to po co psuc to co dziala??????

Jest tyle innych pakietow, ktore wymagaja poprawek...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-