qmail a qmail-client

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Sob, 22 Gru 2001, 09:33:29 CET

On Fri, Dec 21, 2001 at 11:32:58PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Tak. Zważywszy na twoje poprzednie wypowiedzi sądzę że powinieneś
> przyjąć ten zakład. Jeśli tak, podaj stawkę. Tylko coś konkretnego
> proszę. Np. krata Johny Walkera jest do przyjęcia.

Dobra.  Krata Johny Walkera.
W ciągu dwóch lat PLD stanie się najpopularniejszą dystrybucją Linuksa
na świecie pod warunkiem, że moje pomysły (no_conflicts) i inne podobne
nie będą blokowane.
Zakładam, że nie będziesz sabotował tego przedsięwzięcia.

WF