qmail a qmail-client

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 22 Gru 2001, 09:43:29 CET

----- Original Message -----
From: "Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl>
> Dobra.  Krata Johny Walkera.
> W ciągu dwóch lat PLD stanie się najpopularniejszą dystrybucją Linuksa
> na świecie pod warunkiem, że moje pomysły (no_conflicts) i inne podobne
> nie będą blokowane.
Może chciałbyś żeby była tak popularna jak RedHat: i tak samo dziurawa i
trudna w zmianie 'jedynej słusznej' konfiguracji? Nie jestem tu coprawda
długo, ale nauczyłem się już, że jeżeli chociażby jeden głos ponad połowę
czegoś nie chce to znaczy że tego nie chcemy!. Najpierw rozpętałeś dyskusję,
a potem będąc jedynym zwolennikiem tych zmian wbrew woli ogółu wprowadziłeś
je. To jest nie dość że nieuczciwe to jeszcze chamskie. Zastanów się nad tym
co robisz: PLD jest nasz a nie Twój
Pozdrawiam
WK