Xy i takie tam rpmy

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Sob, 22 Gru 2001, 12:34:36 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> NIE! A co z użytkownikami nie-dystrybucyjnego kernela?! Nich mają
> przynajmniej speca, z którego mogą sobie to zbudować! W czym ci
> przeszkadzają te dwa pliki?

A co nas uzytknownicy niedystrybucyjni obchodza ?
bttv i i2c to przeciez zrodla rozprowadzane w kernelu nie ???
wiec po co komplikowac sobie zycie i rozbijac to na podpakiety ???
poza tym zalezy nam na _latwym_ przejsciu userow z 2.2 na 2.4, a 2.4 ma to
wbudowane w kernel, wiec i 2.2 tez bedzie mialo, no chyba ze chcesz
wymusic aby chlopaki od 2.4 tez wylaczyli to i babrali sie w osobne spece
A to prowadzilo by tylko do rozbicia na bttv-x.x.x w 2.2.20 i
bttv-x.x.x w 2.4.x ,a tego raczej nie chcemy (imho ja nie chce)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)