Xy i takie tam rpmy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 22 Gru 2001, 14:51:49 CET

On Sat, Dec 22, 2001 at 12:34:36PM +0100, dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org wrote:
> A co nas uzytknownicy niedystrybucyjni obchodza ?
Żartujesz? Naprawdę chcesz zmusić wszystkich do używania dystrybucyjnego
kernela?

> bttv i i2c to przeciez zrodla rozprowadzane w kernelu nie ???
Ale w przypadku 2.2 w kernelu są przestarzałe. Na tyle że nie nadają się
do użycia.

> wiec po co komplikowac sobie zycie i rozbijac to na podpakiety ???
> poza tym zalezy nam na _latwym_ przejsciu userow z 2.2 na 2.4, a 2.4 ma to
> wbudowane w kernel, wiec i 2.2 tez bedzie mialo, no chyba ze chcesz
> wymusic aby chlopaki od 2.4 tez wylaczyli to i babrali sie w osobne spece
Zrozum: ja nie chce nic zmieniać w kernelu ani nikogo do niczego
zmuszać. Fajnie jak ty też nie zmuszałbyś mnie do używania kernela z
PLD. Ja chcę mieć tylko w CVS plik bttv.spec żebym po zainstalowaniu
nowego, niedystrybucyjnego kernela mógł sobie napisać:
./builder -bb bttv.spec
w wyniku czego dostanę bttv dla mojego kernela.

> A to prowadzilo by tylko do rozbicia na bttv-x.x.x w 2.2.20 i
> bttv-x.x.x w 2.4.x ,a tego raczej nie chcemy (imho ja nie chce)
Chwila. O co ci chodzi? Ja tylko proszę o nie wyrzucanie z CVS dwóch
plików. I tak prawie nikt poza mną nie dotykał się do bttv.spec. Więc w
czym one będą przeszkadzać, nawet jeśli kernel dystrybucyjny będzie miał
w sobie bttv???
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--