Xy i takie tam rpmy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 22 Gru 2001, 15:23:33 CET

On Sat, Dec 22, 2001 at 03:06:38PM +0100, dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org wrote:
> Wiem, ale mozna przeciez patcha zrobic, w wypadku i2c nie ma problemu:
Ale ja nie chcę się dotykać do kernela dystrybucyjnego!

> %ifarch %{ix86}
> cd i2c-%{i2c_version}
> mkpatch/mkpatch.pl . ../../linux | (cd ../../linux; patch -p1 -s)
> cd ..
> %endif
>
> co generuje patcha ktory updatuje i2c do wersji 2.6.2.
Od zawsze tak robię.

> Bttv dla kernela dostaniesz z kernel'a 2.2 lub 2.4
Chcesz mi powiedzieć że bttv wygenerowany z połatanego kernela PLD
będzie pasował do mojego kernela??? Głupi fdisk nie chce działać a mam
uwierzyć że moduł będzie?

> A jesli bedziesz chcial bttv.spec i i2c.spec to bedzie w Atticu :))
Powiedz mi proszę jaką wielką stratę poniesiesz jeśli nie skasujesz tych
dwóch plików. Nie będziesz mógł spać z tą świadomością? I jeszcze
powiedz mi jak ja będę miał wprowadzać do nich ewentualne zmiany?

> bttv.spec bedzie nie potrzebne, bo kernel.spec bedzie mialo najnowszego
Zrozum proszę że ja nie chcę mieć nic wspólnego z kernel.spec ani z tym
co z niego powstaje. Chociażby dlatego, że od wyjścia nowego kernela do
uaktualnienia tego speca mija sporo czasu, oraz dlatego, że często z
tymi kernelami są jakieś problemy.

> Nawet jesli kernel 2.4 bedzie mial starego, postaram sie by kernel.spec w
> LINUX_2_4 mial te bttv co 2.2 (oczywiscie aktualne, budowane z
> bttv-0.7.86.tar.gz)
Tak, ale to wszystko trwa, pozatym będziesz to robił na dystrybucyjnym
kernelu i nie ma żadnej gwarancji że wygenerowane z niego moduły uda się
załadować na moim kernelu.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--