Xy i takie tam rpmy

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Sob, 22 Gru 2001, 15:06:38 CET

On Sat, 22 Dec 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Żartujesz? Naprawdę chcesz zmusić wszystkich do używania dystrybucyjnego
> kernela?

> Ale w przypadku 2.2 w kernelu są przestarzałe. Na tyle że nie nadają się
> do użycia.

Wiem, ale mozna przeciez patcha zrobic, w wypadku i2c nie ma problemu:

%ifarch %{ix86}
cd i2c-%{i2c_version}
mkpatch/mkpatch.pl . ../../linux | (cd ../../linux; patch -p1 -s)
cd ..
%endif

co generuje patcha ktory updatuje i2c do wersji 2.6.2.
Cos podobnego mozna zrobic z bttv i ja to zrobie.

> Zrozum: ja nie chce nic zmieniać w kernelu ani nikogo do niczego
> zmuszać. Fajnie jak ty też nie zmuszałbyś mnie do używania kernela z
> PLD. Ja chcę mieć tylko w CVS plik bttv.spec żebym po zainstalowaniu
> nowego, niedystrybucyjnego kernela mógł sobie napisać:
> ./builder -bb bttv.spec
> w wyniku czego dostanę bttv dla mojego kernela.

Bttv dla kernela dostaniesz z kernel'a 2.2 lub 2.4
A jesli bedziesz chcial bttv.spec i i2c.spec to bedzie w Atticu :))

> Chwila. O co ci chodzi? Ja tylko proszę o nie wyrzucanie z CVS dwóch
> plików. I tak prawie nikt poza mną nie dotykał się do bttv.spec. Więc w
> czym one będą przeszkadzać, nawet jeśli kernel dystrybucyjny będzie miał
> w sobie bttv???
bttv.spec bedzie nie potrzebne, bo kernel.spec bedzie mialo najnowszego
Nawet jesli kernel 2.4 bedzie mial starego, postaram sie by kernel.spec w
LINUX_2_4 mial te bttv co 2.2 (oczywiscie aktualne, budowane z
bttv-0.7.86.tar.gz)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)