xdm-pld-logo a X-terminale 8bpp

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 30 Gru 2001, 00:15:36 CET

Z xdm/Xresources:

#if PLANES >= 8
xlogin*logoFileName: /etc/X11/xdm/pixmaps/xdm-pld-logo.xpm
#else
xlogin*logoFileName: /etc/X11/xdm/pixmaps/xdm-pld-logo-bw.xpm
#endif

Ktoś to w ogóle testował na 8bpp???
Chciałem dzisiaj wyświetlić na starym komputerze (486 z kartą Oak 512kB)
display ze swojej aktualnej maszyny - nie dało się[1], xdm się wywalał.
A pamiętałem, że kiedyś działało. W końcu doszedłem, że to przez to logo
- ma 256 kolorów, a tyle xdm nie mógł zaalokować.
Po zmianie "PLANES >= 8" na "PLANES >= 15" poszło.
(dlaczego to się PLANES nazywa, to nie wiem...)

Zmienić tak w repo, czy ktoś ma lepsze rozwiązanie (np. mógłby dodać
wersję loga z nieco okrojoną liczbą kolorów, np. 64 powinno wystarczyć)?

[1] znaczy dało się via ssh z odpowiednim DISPLAY=, ale chciałem
prościej.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/