irqtune ?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Nie, 30 Gru 2001, 12:09:07 CET

Witam

Poszukuje informacji howto podwyzszyc priorytet dla ttySX a obnizyc dla eth :-)
Znalazlem irqtne http://www.best.com/~cae/irqtune/, niestety nie bardzo chce
mi to dzialac z kernelem 2.4.XX. Przegladalem /proc ale nie zauwazylem nic
co mogloby pomoc :-((
Zeby wyeliminowac pytania "po co?" zeznaje, karta z portami szeregowymi sie
nie wyrabia i pojawia sie od 20 do 40% bledow, w efekcie lacze 460k dziala
wolniej niz 230k ;(
Oczywiscie mam dostep do systemow po obu stronach druta,
niestety nie mam pieniedzy zeby wymienic stare p200 na cos co da rade :<
(poza laczem do mnie na tym komputerku dziala kilka innych rzeczy.)

Rzowiazanie widze tak, prio 0 dostaje ttyS0 i irq 4, prio 2 dostaje eth0 i
irq 10, obsluga dysku jest malo istotna bo ewentualne spowolnienie
zapisu/odczytu akurat nie bedzie przeszkadzac.

TIA i najlepszego w Nowym Roku =)

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/