ucspi-tcp i qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 30 Gru 2001, 10:51:26 CET

On Sat, 29 Dec 2001, --s+ wrote:

> Czy pakietowi 'ucspi-tcp' czegoś brakuje? Z moich pobieżnych
> oględzin wynika, że raczej nie, zainstalowałem i działa.
> Jeśli ktoś uważa inaczej, proszę dać znać.
>
> I druga sprawa - czemu rblsmtpd znajduje się nadmiarowo
> w pakiecie 'qmail'? Warto raczej dać w qmailu "Requires: ucspi-tcp",
> puszcając jednocześnie ucspi na buildery, co nie?

Bo qmail dziala nie tylko z tcpserverem zalecanym przez djb, ale i z kazdym
inetdaemonem. I tu jest klopot, bo ucspi-tcp nie obsluguje serwisow na udp
i nie ma do niego skryptow dla rc-inetd - wiec nie mozna mu dac Provides:
inetdaemon.

Rada na to jest taka, ze ucspi-tcp trzeba polaczyc z czyms podobnym dla udp
w jednym pakiecie i dopisac skrypty.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-