ucspi-tcp i qmail

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 30 Gru 2001, 13:19:02 CET

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Bo qmail dziala nie tylko z tcpserverem zalecanym przez djb, ale i z kazdym
> inetdaemonem. I tu jest klopot, bo ucspi-tcp nie obsluguje serwisow na udp
> i nie ma do niego skryptow dla rc-inetd - wiec nie mozna mu dac Provides:
> inetdaemon.
>
> Rada na to jest taka, ze ucspi-tcp trzeba polaczyc z czyms podobnym dla udp
> w jednym pakiecie i dopisac skrypty.

Ale przeciez nie trzeba wykorzystywac obowiazkowo tcpservera, sama jego
obecnosc w filesystemie chyba nikomu nie zawadzi?

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org