ucspi-tcp i qmail

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 30 Gru 2001, 16:58:25 CET

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Ale po co ma byc jak nie jest potrzebny?
> Po co wiazac na sile z nim qmaila?
> Tyle zesmy w PLD walczyli z niepotrzebnymi zaleznosciami....

Dla mnie istnienie dwóch tych samych programów w dwóch różnych
miejscach jest dziwaczne. Wydaje mi się, że nie jest to w tym
wypadku zależność niepotrzebna, dlatego chętnie się dowiem,
jakie masz argumenty dotyczące potrzeby upgradu tego samego
programu w dwóch różnych pakietach.

> Ja bym tcpservera potraktowal jak kazdego innego inetd i juz.

Ja też bym potraktował, i to bardzo chętnie, ale co z UDP?

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org