ucspi-tcp i qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 30 Gru 2001, 17:56:49 CET

On Sun, 30 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Dla mnie istnienie dwóch tych samych programów w dwóch różnych
> miejscach jest dziwaczne. Wydaje mi się, że nie jest to w tym
> wypadku zależność niepotrzebna, dlatego chętnie się dowiem,
> jakie masz argumenty dotyczące potrzeby upgradu tego samego
> programu w dwóch różnych pakietach.

To rblsmtpd bym zostawil tylko w qmailu. I przy okazji go poprawil
by mogl korzystac z polspamu i naszego spamrc.txt a nie tylko
z (obecnie niesprawnego) orbsa.

Pytanie: po co rblsmtpd w ucspi-tcp?
                  ^^^^

> Ja też bym potraktował, i to bardzo chętnie, ale co z UDP?

Trzebaby dopisac kawalek kodu (albo pozyczyc z jakiegos innego inetd)
dla serwisow udp. W ostatecznosci do pakietu wrzucic jakiegos najprostszego
inetd, tak by mozna na niego zrzucic robote zwiazana z udp.

Inna rzecz to v6. Czy ucspi-tcp jest v6-ready?

M.

PS. A daemontoolsy przypadkiem tez tcpservera nie daja?

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-