suck

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 3 Lut 2001, 10:27:13 CET

On Mon, Jan 29, 2001 at 02:04:55PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> na końcu pliku ???

Includow I guess :))))))

> Mozna. Ale czy warto ? Jakos nie widze zastosownia do makr.
> No chyba że przewidujesz ogormny rozwoj tego programu...

Może by się przydało ... Jakiś inny format tego pliku? Tzn. ten
ktory jest jest mało rozszerzalny... aha, nie ogladlaem jeszcze
cfile.c wiec moze sie zaraz poprawie.

> Jeszcze wygodniejsze ? ;)

Chodzi o to ze nie kazdy na to wpadnie zeby nacisnac f10 ... ;)))

> Nie podejmuje sie pisania interfejsu uzytkownika.  Natomiast jesli bedzie
> jakis ochotnik (malekith ???) to chetnie przygotuje stosowne API.

Właśnie myśle nad modułami. To by sformalizowało api.

> Akurat w procesie instalacji wuch jest dociagny z medium z pakietami, i
> rozpakowyany na dysku na ktorym bedzie przeprowadzana instalacja, więc
> jego wielkośc z tego wzgledu nie jest krytyczna.
> natomiast oczywiście łatwiej jest trzymać w ryzach coś, co jest mniejsze.

STOP! w automatołku wuch nie jest z nikad dociągany. Jest na dyskietce.
To dla uproszczenia. I powinien być mały :)

> Jakiego typu moduły widzisz (przegladanie, instalacja pakietów,
> konfiguracja sieci, demonow ??? tego typu ?)

I don't think so. W PLD można by konfigurować /etc/sysconfig/* łatwo
automatem, ale chyba prościej napisać kawałek dokumentacji
na ten temat (już napisana?). Konfiguracja sieci? Nie wiem.
W każdym razie nawet jeśli bedzie potrzba pisania czegoś takiego
(HEY users! does any body needs it? bo ja nie) to lepiej
by się perl albo shell nadał, IMHO.

> Tzn. że ktoś zaznacza jakis pakiet, i juz od tego momentu rozpoczyna się
> w tle procedura wyszukiwania zaleznosci ? Jakoś nie jestem przekonany.
> Na razie poza przyśpieszweniem (Jeśłi dzisiejszy patch malekitha na rpm'a
> dziala, to IMHO powinien zostać jak nakszybciej wrzucony do dystrybucyjnego
> rpm'a a ten wyslany na buildery -- umożliwi to _znaczace_ przyśpieszenie
> zależności w wuchu'). Poza tym pozostaje kwestia pokazania userowi do
> wyboru kilku pakietow np. demonow smtp -- tu niestety tez pez poprawki w
> rpm'ie sie nie obejdzie.

Poszedł od razu, Tomek puścił. Ale rpm dalej nie keszuje tych zależności.
Nie wiem (przyznaje się szczerze, że nie sprawdzałem dokładnie :)
jak to zrobić, bo on potrzebuje dodatkowy wskaźnik pamiętać.
Może to całkiem po sowjemu przepisać w wuchu?

> :)
W pełni się NIE ZGADZAM :^)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

5191204625270805457964695575480234779108160500582132743089099204
5387169364764370076473597425941183680741973762154745366983057996
3022327445184252093714797111892347913483105724113222069964409702
905357106994771308266205

ammunition colonel quiche Noriega Panama strategic Serbian
terrorist supercomputer colonel Kennedy Legion of Doom
Saddam Hussein class struggle Waco, Texas munitions Mossad
Noriega munitions radar
--

http://lists.pld.org.pl/