suck

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 4 Lut 2001, 19:18:41 CET

Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 10:27:13AM +0100, Michal Moskal napisał(a):
> [...]
[...]
> Chodzi o to ze nie kazdy na to wpadnie zeby nacisnac f10 ... ;)))

wiesz.... ja nie widzialem ze z pkgssel'a mozna wyjsc przez f10 (tzn.
pewnie kiedys wiedzailem, ale zapomnialem) i polecałem ludziom: odznacz
pakiety, nacisnijj "run"... No ale f10 jest ekstremalnie wygodne...

> Właśnie myśle nad modułami. To by sformalizowało api.

Te moduły to by nie byłą zła rzecz. Ale nie widze dobrego sposobu aby
zrobić to na tyle elastycznie, żebynie utrudniało życia.
No bo np. api  do UI "okienkowe" będzie się pryzpuszczalnei trochę różniło
od tego nazwijmy to "batch mode". Chociaż na callback'ach (czyli tak jak
teraz tylko że konsekwentniej) pewnie dało by się to zrobić.

> STOP! w automatołku wuch nie jest z nikad dociągany. Jest na dyskietce.
> To dla uproszczenia. I powinien być mały :)

eee.... to źle. IMHO powinien byc dociagany (jak na bootkietce - w osobnym
pakiecie). Jesli nie bedzie, to precej czy później pojawią się z tym
problemy.

> I don't think so. W PLD można by konfigurować /etc/sysconfig/* łatwo
> automatem, ale chyba prościej napisać kawałek dokumentacji
> na ten temat (już napisana?). Konfiguracja sieci? Nie wiem.
> W każdym razie nawet jeśli bedzie potrzba pisania czegoś takiego
> (HEY users! does any body needs it? bo ja nie) to lepiej
> by się perl albo shell nadał, IMHO.

Gorąco popieram. Cytat z info conflib:" It should be possible to write a
configuration file editor (hey, there is `vi' already - why another editor?
Don't waste your time)." Właściwie to trudno się z tym niezgodzić.
oczywiście powinna być wiarygodna i szczegółowa (tzn. opisująca całą
dostępną mnogość możliwości), najchętniej w samym pliku konfiguracyknym
jako komentaże.

> Poszedł od razu, Tomek puścił. Ale rpm dalej nie keszuje tych zależności.
> Nie wiem (przyznaje się szczerze, że nie sprawdzałem dokładnie :)
> jak to zrobić, bo on potrzebuje dodatkowy wskaźnik pamiętać.
> Może to całkiem po sowjemu przepisać w wuchu?

IMHO bez sensu. W takim wypadku trzeba by było cały czas czuwać, czy w
rpm'ie czegoś nie zmienili i jakl zmienili to zmienić też w wuchu. To już
lepeij chyba poprawić rpmlib'a.

> W pełni się NIE ZGADZAM :^)

No, to gdzie jest ten modół do komunikacji wuch<--> serwer opini ???
;)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl