[offtopic] Re: Kilka problemikow...

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 4 Lut 2001, 18:14:41 CET

On Sun, Feb 04, 2001 at 03:05:21PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> A nie możesz 't' zaznaczać listów, a potem jednym 's' wrzucić ich do
> folderu? Oczywiście będziesz musiał jakoś to sobie zorganizować, żeby
> najpierw przejrzeć posty z jednej grupu, potem z drugiej itd :-P.

wiem, że tak można. ale weź sobie to tak zorganizuj aby czytać to a potem to.
żaby przynajmniej listserv dodawał na początku subjectu nazwę grupy (jak jak
mają np. na pgsql-*) to by było prostsze. ale tak? jak mam to zrobić? muszę
zgrywać "pojedyńczo". a to jest przerąbana robota.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,

http://lists.pld.org.pl/