[offtopic] Re: Kilka problemikow...

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 4 Lut 2001, 19:29:41 CET

Dnia Sun, Feb 04, 2001 at 06:14:41PM +0100, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

> wiem, że tak można. ale weź sobie to tak zorganizuj aby czytać to a potem to.
> żaby przynajmniej listserv dodawał na początku subjectu nazwę grupy (jak jak
> mają np. na pgsql-*) to by było prostsze. ale tak? jak mam to zrobić? muszę
> zgrywać "pojedyńczo". a to jest przerąbana robota.

To ja się pochwale swom mail-system-configiem ;)
w .procmailrc (dla innych list podobnie):
:0
*^To:.*pld-devel.*
pld-devel.new

w .muttrc:
# przeczytana poczta z pld-devel.new automatycznie idzie do pld-devel.old
mbox-hook pld-devel.new =pld-devel.old
# tab pokazuje foldery tu  wyszczególnione
mailboxes =mbox.new =pld-annon.new =pld-install.new =pld-devel.new
# i jeszcze uruchomienie 'L':
lists pld-list pld-users-pl pld-users-en pld-devel-pl pld-devel-en

I życie stało się prostsze...

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl