Odp: Ech, te reply to...

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Wto, 6 Lut 2001, 00:04:56 CET

Hej!

> IMO nie najlepszym pomysłem jest używanie outlooka (pomijając kwestię
> systemu operacyjnego pozostaje niebezpieczeństwo wirusowe). Użyj czegoś
> 'normalniejszego'...
Należę akurat do ludzi, którzy nie są "na zabój" zwolennikami tego czy
innego systemu, uważam że każdy ma swoje zastosowania. Jak serwer, to linux,
bo darmowy, mało wymagający, a jednak o bardzo dużych możliwościach i w
dodatku można na nim polegać. Jak codzienna praca - cóż - wolę windows,
które w wersji 2k są pierwszym systemem M$, który naprawdę polubiłem, bo są
wygodniejsze, mają jak dla mnie bardziej intuicyjny interfejs i całe mnóstwo
oprogramowania do którego przywykłem, w tym m.inn. outlook (przed wirusami
szczęśliwie można się dość skutecznie zabezpieczyć :-) i z których nie
zrezygnuję. A błędy i dziury - hmm - w linuxie też ich nie brakuje ;-)
Tak czy inaczej to nie miejsce na jakieś ideologiczne wywody, więc sorry -
już skończyłem, tylko jakby można - zmieńcie ten nagłówek, (chociaż bez tych
przecinków...) bo w obecnej kwiecistej postaci i tak jest IMHO bez sensu :-)

Pozdrawiam
Paweł Zmysłowski

> Jak widać mutt żadnych problemów z reply-to nie ma...
>
> PS. Dzięki za reply-to Serek :-)))

A do podziękowań dołączam się :-D

http://lists.pld.org.pl/