Odp: Ech, te reply to...

Wto, 6 Lut 2001, 00:16:48 CET

On Tue, 6 Feb 2001, hocus wrote:

> Hej!

> Należę akurat do ludzi, którzy nie są "na zabój" zwolennikami tego czy
> innego systemu, uważam że każdy ma swoje zastosowania.
[..]

Tak czy inaczej takie pogadanki to na advocacy a nie jednak tutaj :>

kloczek

PS. Pominąć już chyba można to że W2K jest tak intuicyjne, że próba
skonfigurowania czegokolwiek po za elementarnymi rzeczami wykracza po za
intuicyjne pojmowanie tego co ta wersja zawiera. Spróbj powiedzieć mi jak
mam w W2K znaleźć konfigurację sieci, a konkretnie przełącznik
odpowiedajacy za konfigurowanie stacji z użyciem DHCP. Jedyne co mi się
udało znaleźć to okienko dialogowe informujące mnie że mam sieć (cokolwiek
miałoby to oznaczać). Pominę juz to, że W2K instalowane u mnie na wydziale
mają dziwną tendencje do pracowania nieprawidłowo w poniedziałki i sirody
Dlaczego ? nie pytaj. Rzecz obserwowana regularnie od ponad dwuch
miesięcy (od momentu instalacji) na grupie chyba ośmiu końcuwek których
właściciele zaczynają się coraz głośniej zastanawiać nad L (co
przyprawia mnie o koszmary bo są to kompletne nogi). W razie czego
już raczej na priv.