Ech, te reply to...

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 6 Lut 2001, 12:46:48 CET

Ja sie dolacze do dyskusji troche z innej strony.
Jako informatyka mniej mnie interesuje czy to sie nazywa Polish,Polish(ed) czy Polished (lub ew. inne warianty).
Z wielu wypowiedzi bardziej martwiace jest to ze tak naprawde zeby sobie instalowac PLD to trzeba byc na poziomie minimum prawie devel. :( bo zwazajac na niektore wpadki ktore zaobserwowalem od czasu kiedy mam przyjemnosc zarzadzac kilkoma serwerami opartymi o PLD nie wydaje mi sie zeby byla to dystrybucja nadajaca sie tak naprawde na poziom user :(.
Absolutnie nie przemawia do mnie wypowiedz ze robie to na wlasna odpowiedzialnosc instalujac sobie PLD (tego kazdy jest swiadom bo gwarancji nie ma nawet dla produktow komercyjnych).
Natomiast uwazam ze niektore nieprzemyslane i nieprzetestowane zmiany (pomijajac prawie zupelny brak dokumentacji w PLD) tylko zle swiadcza o dystrybucji i wyrabiaja oglolnie niewlasciwa o niej opinie :(.
Za czesto sie wlasnie slyszy usprawiedliwienia ze cos jest tak naprawde w fazie testow.
Zeby zasluzyc sobie na miano dystrybucji chyba trzeba czegos wiecej, a mianowicie o jak najwyzszej dbalosci wprowadzanych do cvs'a zmian.
Dlatego niestety caly czas waznym porblemem jest tak naprawde nie nazwa ani jezyk (pl,en,chinski ??) ale wytworzenia silnego lobby na zecz zwiekszenia stabilnosci (na dzien dzisiejszy nadal nikt nie wie czy po upgreade systemu do nowszych wersji bedzie mial wogole system :( )

Z pozdrowieniami DK.

PS. Nie krytykuje tu absolutnie pomylek bo te sie moga zdazyc kazdemu, lecz ogolny brak informacji, oraz bledy wskazujace na wlasciwie brak nawet minimalnego testowania wprowadzonych zmian i ich konsekwencje.

http://lists.pld.org.pl/