Ech, te reply to...

Wto, 6 Lut 2001, 12:32:34 CET

On Tue, 6 Feb 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]

> No i tu się grubo mylisz. Schemat kilkakrotnie przewijający się przez
> (międzynarodowy) kanał #ipv6. Ktoś chce Linuxa z pełnym wsparciem dla IPv6
> to mu ktoś powie, żeby sobie zainstalował PLD (hehe, wiedzą tam co to PLD ;)
> Gość na to co to PLD... i jak mu wyjadą z Polish Linux Distribution to gość
> od razu narzeka, że nie zna polskiego itp, itp. Dopiero trzeba mu wytłumaczyć,
> że to dystrybucja ,,international''. Jestem pewien, że nie tylko na #ipv6 taki
> schemat się pojawia.

No to sory .. no łej. Polski to język ogólnie używany i znać go wypada ;-)

A na poważnie .. zamaist tłumaczyć odsyłać na www.pld.org.pl.

W sumie głupie skojarzenie bo w przypadku DLD, SuSe czy Conectivy nikt nie
powie że nie zna niemieckiego czy portugalskiego i do osiągniecia
podobnego poziomu świadomości w śród nop-pl speekers należałoby raczej
dążyć.

http://lists.pld.org.pl/