Ech, te reply to...

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 11:59:38 CET

On/Dnia Tue, Feb 06, 2001 at 11:24:30AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> Była kilka razy na ten temat dyskusja na #pld.
Było, niebezpieczny temat ;) To teraz inny punkt widzenia.

> Otóż dodanie tego ed oficjalnie to swego rodzaju zagrożenie.
> Chodzi o to żeby nie popełniać tego samego błędu co ludzie z Immunixa
> czy kilku innych dystrybucji które w nazwie sugerują coś.
> Poprostu w tym Polished jest pewien ładunek czegoś co moznaby nawać pychą.
> Może się okazać koniec końców, że takie wcale to doszlifowane nie jest tu
> czy tam i głupio wyjdzie.
Z tym mogę się nawet zgodzić.

> Nie miałbym nic przeciwko podkreślaniu tej gry słów ale ofiicjalnie
> raczej przez pewnien czas raczj bym tego unikał.
> W tym sensie Polish nie sugeruje w zasadzie niczego co do zawartości, a
> mówi bardzo wyraźnie o tym gdzie jest to w tej chwili robione.
No i tu się grubo mylisz. Schemat kilkakrotnie przewijający się przez
(międzynarodowy) kanał #ipv6. Ktoś chce Linuxa z pełnym wsparciem dla IPv6
to mu ktoś powie, żeby sobie zainstalował PLD (hehe, wiedzą tam co to PLD ;)
Gość na to co to PLD... i jak mu wyjadą z Polish Linux Distribution to gość
od razu narzeka, że nie zna polskiego itp, itp. Dopiero trzeba mu wytłumaczyć,
że to dystrybucja ,,international''. Jestem pewien, że nie tylko na #ipv6 taki
schemat się pojawia.

> Mówiać
> inaczej jest na tyle jednak niesugerujace cokolwiek że na element nazwy
> nadaje sie w tej chwili o wiele lepiej niż Polished.
No i dlatego niech zostanie jak jest czyli Polish(ed). Przynajmniej na razie
choć osobiście docelowo chciałbym Polished.

> Poprostu na te dwie literki dodatku w nazwie trzeba zapracować .. ot co. A
> ciężko nazwać nadal coś dystrybucja co jeszcze instalatora nie ma. W
> dyskucji na ircu powiedziałem, że do dyskusji o wstawieniu tych dwuch
> literek będzie można powrócić po pojawieniu sie instalatora którego nie
> będziemy musieli się specjalnie wstydzić.
znów ten instalator ;(

> A komentarze w nazwach list tak czy inaczje przydałyby się nieco inne :)
e tam 8)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]

http://lists.pld.org.pl/