[offtopic] Re: Kilka problemikow...

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 6 Lut 2001, 13:08:48 CET

Przychodzi Blues do lekarza i mówi:

> OK - ladnie - ale naprawde nie wszyscy uzywaja mutta!!!
> JA jestem mimo wszystko za dorzuceniem Reply-To pomimo wszystkich
> dokumentow odradzajacych takie postepowanie. To jest po prostu wygodne. A
> jezeli ktos zrobi sobie "wakacje" to zawsze mozna go zablokowac...

wal to - jak nie chca dodac reply-to, to dodaj sobie sam (procmail).
juz chwilke temu napisalem jak - powinno dzialac...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )

http://lists.pld.org.pl/