[offtopic] Re: Kilka problemikow...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 4 Lut 2001, 22:48:37 CET

On Sun, 4 Feb 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> To ja się pochwale swom mail-system-configiem ;)
> w .procmailrc (dla innych list podobnie):
> :0
> *^To:.*pld-devel.*
> pld-devel.new
>
> w .muttrc:
> # przeczytana poczta z pld-devel.new automatycznie idzie do pld-devel.old
> mbox-hook pld-devel.new =pld-devel.old
> # tab pokazuje foldery tu  wyszczególnione
> mailboxes =mbox.new =pld-annon.new =pld-install.new =pld-devel.new
> # i jeszcze uruchomienie 'L':
> lists pld-list pld-users-pl pld-users-en pld-devel-pl pld-devel-en

> [...]

OK - ladnie - ale naprawde nie wszyscy uzywaja mutta!!!

JA jestem mimo wszystko za dorzuceniem Reply-To pomimo wszystkich
dokumentow odradzajacych takie postepowanie. To jest po prostu wygodne. A
jezeli ktos zrobi sobie "wakacje" to zawsze mozna go zablokowac...

IMVHO sprawe rozwiaza przeniesienie sie z listami na newsy - to bedzie
rozwiazanie wszystkich bolaczek

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski

http://lists.pld.org.pl/