dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Rados³aw Habelski radowit w inetia.pl
Wto, 6 Lut 2001, 14:34:38 CET

----- Original Message -----
From: Serek/GNU <ser w metalab.unc.edu>
To: gawarim pa polski <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, February 06, 2001 1:32 PM
Subject: Re: Ech, te reply to...

> zatem mozesz powiedziec, czemu zdecydowales sie na uzycie PLD?

Bardzo dobre pytanie i moze ktos sie tym zainteresuje wreszcie.
Ja zainstalowalem tylko dlatego ze jest to projekt robiony w polsce,
i mial w zamierzeniach byc lepszy od innych i bardziej dostosowany do
polskich warunkow. Ponadto mial to byc projekt w zamierzeniach
jak najbardziej nowoczesny, tymczasem juz 1,5 roku minelo od czasu gdy
pierwszy raz zainteresowalem sie PLD i niewiele sie zmienilo oprocz
nowych wersji pakietow.
Nadal nie ma dobrego instalatora na ftp brakuje czesci pakietow,
ogolnie filozofia dobrze znana w polsce ;-) "robta co chceta"
Czy naprawde byloby takim problemem dostosowanie i poprawienie
instalatora np z mandraka zamias na sile wymyslac cos nowego ?
Naprawde malo znam ludzi ktorzy maja 8 MB ramu w komputerze,
a jesli juz ktos tak ma to nie instaluje na takim sprzecie duzej
dystrybucji.

Mam prosbe zeby ktos zwiazany z PLD zadal to pytanie na:
 pld-users-pl w pld.org.pl

jestem ciekawy jakie beda odpowiedzi.

Radek

http://lists.pld.org.pl/